Énekesi és színészi pályája mellett Thalía üzletasszonyként is sikeres. 1995-ben mutatta be első fehérnemű-kollekcióját Mexikóban, de komolyabban csak 2002 óta foglalkozik üzlettel.
2002-ben adta ki első szemüvegkeret- és napszemüveg-kollekcióját a Kenmark cégnél, amely azóta is akkora népszerűségnek örvend, hogy eladásai 2007-ben februárra már elérték az egymillió dolláros bevételt.
2003-ban dobta először piacra a Thalía Sodi női ruházat és kellékek, kozmetikai cikkek kollekciót, amely főleg fiatal nőknek és lányoknak kínál egyedi stílusú darabokat elérhető áron, az amerikai K-mart áruházlánc forgalmazásában. A szerződés 2006-ban járt le.
2004-ben saját magazin (Thalía, la revista – „Thalía, a magazin”) kiadásával is próbálkozott, azonban ez csak három próbaszámot ért meg.
Ugyanebben az évben szerződtette a híres amerikai csokoládéóriás, a Hershey’s, mint a cég új, latin kampányfiguráját, amelynek keretében – a reklámozáson kívül – kiadta saját csokoládé-kollekcióját Dulcería Thalía („Thalía édességboltja”) néven.
A terjeszkedő óra- és ékszergyártó Jacob & Co. szintén benne látta az ideális latin szépséget, ezért felkérte a cég első reklámarcának.
2005-ben a kozmetikai cikkeket forgalmazó Carol’s Daughter cég kampányában a latin nőt képviselte. Csatlakozott a koraszülések megelőzéséért és az egészséges gyermekekért küzdő March of Dimes alapítványhoz, amelynek munkájában aktívan részt vesz, jótékonysági tevékenységeket szervez.
2006 márciusában összevont jótékonysági akciót szervezett a K-mart, a March of Dimes és a New York-i elektronikus tőzsde, a NASDAQ.
Ennek keretében Thalía a K-mart áruházban fogadta a sajtót, ahol 1 centért jelképes, dedikált papírcipőket árusított. Ezután 100 rajongója kíséretében az áruháztól a NASDAQ épületéig jótékonysági sétát vezetett, majd a tőzsde hagyományaihoz híven a szimbolikus csengő megnyomásával zárta a napi tranzakciókat; autogramja megjelent a NASDAQ óriási külső kivetítőjén. Ezzel ő volt az első latin származású meghívott, aki a New York-i elektronikus tőzsdei napot zárhatta.
2007. március 6-án bejelentették, hogy az amerikai ABC Radio Network spanyol nyelvű adása szerződést kötött Thalíával egy, az USA-ban élő latin közösség aktuális helyzetével, a divattal, életmóddal és hírességekkel foglalkozó szórakoztató heti műsor vezetésére Conexión Thalía Radio Show címmel. A műsort szombatonként, felvételről sugározzák.
. Július 17-én 66 ezer dollárért tett szert Antoine Tzapoff: Amazon című, María Félixet
ábrázoló festményére egy licitáláson, amelyen a néhai mexikói színésznő holmijait árverezték el, a New York-i Christie’s aukciósházban. Augusztus 22-én jelent meg az Egyesült Államokban Thalía: Belleza! Lessons in Lipgloss and Happiness / Thalía: ˇBelleza! Lecciones sobre el brillo labial y la felicidad („Thalía: Szépség! Leckék a szájfényről és a boldogságról”) című, női szépségápolási tippekről szóló könyve a Chronicle Books kiadó gondozásában, angol és spanyol nyelven, amelynek hivatalos bemutatója és dedikálása szeptember 12-én volt a New York-i Border Books könyvesboltban.
.
Egyéb termékek,amihez Thalia a nevét adta:
|